Curs-IMPACTUL PANDEMIEI DE COVID 19 ASUPRA CONTABILITATII: TRATAMENTE ADAPTATE, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Într-o  perioadă în care lumea părea să urmeze o rutină destul de bine definită, pandemia de COVID – 19  a  generat  în plan social și economic modificări radicale.  Efectele acestora s-au propagat în lanț, modificările existente schimbând comportamentul firmelor și  generând, în mod implicit, apariția unor noi spețe contabile. V-ați confruntat deja cu provocări ale aplicării raționamentului profesional în cazul recunoașterii cheltuielilor și veniturilor?  Mișcările la nivelul stocurilor reprezintă un aspect greu de gestionat în cadrul firmei dumneavoastră? Aveți active imobilizate care nu mai sunt utilizate? Cum ar trebui procedat în cadrul evenimentelor ulterioare datei  raportării? Acestea sunt doar câteva dintre provocările cu care se poate confrunta un profesionist contabil, în condițiile în care modificările în activitatea firmelor reprezintă un factor constant.

Pornind de la un set de întrebări predefinite ce vizează o serie de aspecte specifice, în cadrul acestor cursuri cu caracter special  organizate de CECCAR, vor fi discutate și soluționate, prin aplicarea raționamentului profesional, o serie de spețe specifice si subiecte de maxima actualitate.

 

Cursurile se vor desfășura online în sistem de webinar, sunt cursuri interactive și cuprind exemple practice. La finalul cursului, membrii CECCAR ce au participat la curs vor primi prezentarea în format electronic.

 

Vă așteptăm cu drag,

CECCAR